Verzendbeleid

Heb je een Kowalaa item gevonden die je echt moét hebben? Mooi!

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.

Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw Kowalaa items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen. 

 

  1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

* Kowalaa neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaald dus géén verzendkosten.

* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.

 

  1. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

 

  1. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Kowalaa streeft naar een snelle levering van de producten. Onze levertijd in Nederland en België varieert doorgaans van 5 tot 15 dagen. We willen echter benadrukken dat deze tijdsramingen bij benadering zijn en afhankelijk kunnen zijn van verschillende factoren, zoals verzendlocatie en koerierbedrijven. Wanneer je op werkdagen voor 15.00 uur een bestelling plaatst, streven wij ernaar om je bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers.

Voordat we je bestelling verzenden, hebben we een verwerkingstijd van gemiddeld 1-3 werkdagen. Dit stelt ons in staat om je bestelling nauwkeurig te controleren, verpakken en verzendklaar te maken, zodat je producten in optimale staat bij je aankomen. Indien je bestelling gepersonaliseerde items bevat, hebben wij maximaal 5 extra dagen nodig om het product te maken volgens je specificaties. We streven ernaar om deze items zo snel mogelijk te produceren zonder concessies te doen aan de kwaliteit.

Hoewel we ons best doen om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen, willen we benadrukken dat de vermelde levertijden een schatting zijn. We zijn afhankelijk van externe logistieke dienstverleners en weersomstandigheden, die buiten onze controle vallen. We doen er echter alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling binnen de opgegeven tijd wordt bezorgd.

 

  1. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn. 

 

  1. VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.

 

  1. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van de onderzoek.

Vragen over je bestelling 

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.